snart drar jag (:

Godmorgon människor :)

Har precis sminkat mig klart och tänkte klä på mig & borsta tänderna nu :) Idag har jag inget speciellt planerat, antar att jag gör matteläxan & sen pluggar till soprovet som är på fredag.
Usch vad jag längtar till helgen! Ååhh, så jäkla nervös ;D Men vi har ju världens bästa kedjor så det kommer nog gå bra :D ni får komma och heja på oss! :)
1'matchen: är på fredagen klockan 19 i Odenhallen mot Dalsjöfors
2'matchen: är på fredagen klockan 23,40 i Frejahallen mot Rössö
3'matchen: är på lördagen klockan 7 i Odenhallen mot Floby
ganska nöjd med tiderna ändå, lite synd om vi åker ur gruppen bara. Då kan vi ju åka hem & då har vi hela lördagen + söndagen till & göra något annat :( Aja, vi får se hur det går :D

NU ska jag dra mig, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0