rubriklöst - 5 dagar kvar!

Hej på er :) Sitter och läser frida lite nu, har precis fräschat till mig & ätit lite. Åkte hem ifrån clara i morse vid cirkus halv 10, hjälpte mamma lite här hemma. Sen åkte vi och kikade på syster som spelade KM :) åkte tyvärr ur i gruppen, men dom va väll bra ändå :)
Gårdagen var suverän, vi kikade på Die Hard 4.0 på tv4. Hade aldrig sett den x] Men nu har jag gjort de :D bra film (: Vi flöta chips & skit sen tuppa vi i säng & snackade skit, like old times. Tack för kvällen babes! <3

Nu ska jag plocka iordning lite i garderoben & sen ikväll är det träning. Får se om jag får va med :( Har inte lika ont idag, så jag kanske får va med lite! :D

Nu kallar gareroben!

T-shirt/tunkia från forarnia på NK :)

Visar mer sen, pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0