nejmen..

Hej på er :) Det blev en lång pluggdag i går och det hela avslutades med att jag målade lite (?) hon blev lite söt och trots min otalang visar jag upp henne, jag orkade inte sätta på scanern så jag tog det genom web-camen, hhaha ;D någon gång kanske jag får ta och måla seriöst hela vägen? Det slutade som vanligt med att när jag kom till munnen så, jaa. Min svagaste sida så att säga ;) Jag orkade varken måla kindben eller några personliga tecken, jag är inte riktigt klar asså ;) men ni får se henne ändå, skratta inte för högt!
Nu ska jag kleta lite maskara på fransarna och sen dra mig, pussssssssssss&krammmm<3

(hon såg vinn ögd ut!)(och nu ser hennes ögonfransar väldigt spikraka ut och!)
som sagt, skratta inte för högt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0