modeveckan i New York

Sitter och kikar på svt1, Fashion: Modeveckan i New York och det var en kille från sverige som pratade lite, Johan tror jag.., han är stylist i new york och har arbetat med personer som Cameron Diaz och Megan Fox, hur cool skulle inte det va? att göra det man älskar mest men världens berömdaste personer? Man blir ju faktiskt liiiiite avundsjuk ;) Även om ni anagligen inte ser mig som en typisk Elin Kling som alltid bär det chicaste så är jag så förbaskat intresserade av det! Ibland så snickrar jag ihop små outfits av garderoben, som jag själv inte kan ha på mig. Varför inte, tänker ni. Jo här ska ni få höra. Det finns faktiskt en andledning till varför jag så sällan laddar upp outfits bilder, och det är för att jag inte kan bära något annat än jeans, och det känns inte så jäkla kul att se varje gång? ;) Med mina fotbolls söndriga och muskel tjocka ben, korta oandvändbara hår & udda överkropp känns det rätt hopplös ibland ;)
Men min vän Ellen är en sån som kan få några riktiga toppar! Så kika in på hennes blogg! :D (länk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0