kategori tankar - 8 dagar kvar!

Heeeeeeeej töntar :D att va tönt är cool! :) Nu har jag precis duschat och tänkte göra klart matten, hihih. och engelskan dödödö. Fast jag spelar Icy Tower - dä ä c00lt! :D men jag gillar varken engelska eller matte (ursäkt?!) - oja! :D

Förövrig är jag jätte trött och vill helst bara sova :( Det är, tröttsamt :(
När jag gick hem från bussen förut funderade på vad det är för vits med livet, jag menar, man lever & man dör. That's it. Så istället för att grubbla över massa självmordstankar så tänkte jag istället ut ett par saker som jag vill hinna med innan jag säger hejdå.


1. Besöka New York & strosa på Beverly Hills.
2. Bestiga ett berg.
3. Bli 40 och va nöjd med mitt jobb.
4. Träffa Robert baby Pattinson.
5. Tälta utomhus på vintern.
6. Göra något riktigt oväntat.
7. Resa jorden runt
8. Flytta till Göteborg med Ellen
9. lyckas få en bild publicerad.
10. Och slutligen, upprepa allt gott som har hänt i mitt liv hittils!

Det är bara ett par av alla saker jag kom på.
Nu lyder min fråga: Har ni några saker som ni absolut vill hinna med innan ni dör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0