house nu - 10 dagar kvar!

Sitter & kikar på house medans jag trimmar in det sista av no'n, tror att det har fastnat nu! :D eller inte. Jag gillar house :) men jag gillar inte -*-*-*-*- :(

Kan ni, Twi fans, fatta att det är bara 10 dagar kvar till premiären?! Jag började min nedräkning när det var 207dagar kvar nu är det bara 10 kvar! Man blir lite smått gråtfärdig att det snart är över, om 10 (13för mig </3) så är det över. Då är hälften av klarat (om en Beaking Down blir 2filmer såklart!) då har vi bara lika mycket kvar! Och vad gör vi då? Vad gör vi våren 2012 (tror det var då) när vi har sett Breaking Down? Jo men då går ju världen under!
Någon som har sett 1012? Jag vill se den, men jag är lite lätt avskräckt :(
Nu ska jag kika klart på Hooooooooouse, och sen sova. Undertiden pluggar jag lite :]
pussssssssssssssss<3



Vad tycker ni om photoshop förslaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0