Hos clarababy! - 4 dagar kvar

Nu är det nog tredje gången jag skriver det här, Helenes mini-dator suger :] Sitter och myser i soffan med ellen & clara (& hugo), vi har precis kikat på Hål i väggen och Körslaget. Grattis Ola & mans kören! Nu har vi bullat upp med mysigt sällskap & chips & popcorn :) Nu blir det Die Hard 4.0 :)

Förut va jag som sagt i göteborg :) Hittade lite smått & gott :) Ni får se senare! Sen kom jag hem och skyndade iväg till Odenhallen & träning. Var inte med idag heller :( Nu lagom till att jag har blivit av med förkyldningen så drar jag på mig en öroninflamation! Jag blir såååå galen :( Så nu hoppas jag bara att det värsta försvinner inför Odencup :)

Nejjjjjjjjj nu har filmen börjat :D
vi höres «3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0