hhuhu, nu. - 1 dag kvar!

Tjeeenis penis!

Nu har jag precis packat ner en del av grejerna till Odencup till i morn men innan deeeeeeeet så har jag suttit & studat so hela eftermiddagen & kvällen med oräknade avbrott...!  Men bara vart dom jäkla länderna ligger, haha (ni förtstår hur mycket jag egentligen har gjort? ;) Så vid tio tänkte jag sen slänga mig i sängen med den älskade soboken & läsa igenom det ett par gånger (: sen plugga på pappret jag fick av 0livia&sara&julia som skrev provet idag!
Idag var förövrigt en helt vanlig skoldag med läsning, svenska, bild, LUNCH, spanska, gympa & so (: inga nödvändiga eller onödvändiga kommentarer är tvungna, men jaaa.

Fy sjuttsingen vad jag längtar till i morn! Men en gnutta nervösitet i magen som kryper omkring, haha. Jag är skiiit nervös xD hahah, ajaj. Är inte säker på ifall jag har med mig systemkamern men pappa (som antagligen kollar på alla matcher) har såklart med den. Har evt kvar den över natten sen, mjaouuu. Men självklart så har jag med mig min eller om det blir sannas.. digitalkamera (:


Så här ser läget ut just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0