dom här jävla rubrikerna...

Nu är jag hemkommen & berättar om Odencup när jag har fått bilderna ifrån Julia

Idag har jag hunnit med mycket, mycket, mycket! Vaknade under odenplans lektare i omklädnings rummet där vi sov under helgen (: bäst på länge! Fan va älskar er tjejer!<3  blev väckta runt halv sex och då var det bara att ge sig upp och spela match, gick rumphålet men tare senare (:
Kom men runt 10, tog en dusch och somnade. Sov som aldrig förr! :D så jäkla skönt.. blev återigen väckt och den här gången följde jag med systerSanna till skövde & såg på bio, UPP! Bra jue! :D Såg även jesper & eddie och sen va tydligen arre, emil & robin där och. Dom såg New Moon! Stolt över er  pojkar :D:D hahah ;D sen åt vi lite och sen hem & direkt iväg på gudstjänst. kanon kul. ;D
nu sitter jag här & bjuder er på två bild från Odencup & en på en Uggla(!) som vi såg när vi kom hem (: Har aldrig sett ngn irl så det va lite tufft :D

på mig i uppvärmings tröjan (:


Super snygga julia :D<3


UGGLAN! :D
Super snygga julia :D<3

Kommentarer
Postat av: Ica

love you girl !<3

2009-11-25 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0