dagen :D - 3 dagar kvar!

Andra Avenyn nu! :D

Började
dagen med skola (as usual) läsning, spanska, svenska, LUNCH, musik, matte & no. Nu när alla lärare är på utbildning så är det bara en massa vikarier, mysigt de med (: no'n idag var, speciell. film & elektriska stolen & folmulär & skit. hahaha :D annars så var det lungt, svenska provet gick röv. Fatta inte nåt, men det blir nog bra :D hahahahhahaha

Hem kom jag, och so boken dök upp i händerna. Läste lite, sen hade jag tänkt & göra matten - men läxboken va i skolan, ajaj.
Sen träna jag, bara oden-spelarna, riktigt roligt :D lika ont i halsen som vanligt...nhahaa;D Nu har jag käkat och ska fundera
lite på sängen, borde läsa lite i du&du&du, men orkar inte :o Sen måste jag läsa jorden runt på 80 dagar, åh shit -.-
aja, nu ska jag skriva lite på bra-&-ha listan till odencup :D
vi hörssssssss <3


Igår prata ju jag om att jag hade så klent om bilder här på bloggen? :D Så idag var jag duktig & tog lite kort på mina fina vänner :D
Dom absolut bästa som finnns! <3<3<3<3


Super 0livia

0skar & Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0