äntligen x2!

Äntligen är jag klar med kak-försäljningen! Vi har haft så jäkla kort tid på oss och! Typ, 3 veckor. De sista sju burkarna köpte Maggie (kiosken) och nu har jag alla pengarna till redovisningen i morn ;)

Idag klockan 17:45 åkte jag & mamma iväg till skolan för utvecklingssamtal haha, man förväntar sig alltid (!) skäll men klarar sig utan varenda gång! Utom i bilden - no one cares! Så liksom, nej :) Det gick bra, nöjd är jag inte förrens jag har MVG rakt över (-bilden) men hyffsat ändå - en bit på väg i alla fall :) Jag hade tänkt uppdatera innanmen engelska glosor & so läxa tog upp den tiden :) (helt onödigt;)) right?

Förresten så var Ellen och hämtade ut våra New Moon biljetter idag! Jag måste ge henne pengar sen.. (!) och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Hela kroppen kokar asså! :D jag är fortfarande förbaskad för att jag inte kan gå på premiären, men men <///////////////////////////3
Ö-V-E-R-L-Y-C-K-L-I-G-!


Kommentarer
Postat av: Ellen

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih:D:D:D:D:D:D:D:<33333333333333

2009-11-05 @ 20:46:28
URL: http://blondaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0