091118 - 2 dagar kvar!

Heeeeeeeeeej därute (:

duktigt som jag är sitter jag och pluggar so, nej det gör jag inte. Men jag kunde gjort & men lite duktig är jag. Jag tänkte nämligen visa er outfit bilder - aha! Surprising? oyes!
Dagen har vart helt okej, tema, hemkunskap, so, LUNCH, idrott & teknik. Får väll hoppas på att Danii inte blir avstängd bara, hahaha, klanten klättrade på skåpen när Anette kom ;) hahahah ;D ivilket falll. Nu hade jag hoppats på att får göra matte läxan & kunna göra so hela dagen i morn, men så blir det inte för läx boken har Ann, så den får jag helt enkelt göra i morn. Det betyder att jag egentligen borde plugga so nu, men jag tänkte göra det senare? :D
hahaha :D


| jeans nudie jeans | t-shirt med u-ringad rygg jc | tröja adidas |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0