091013 - 7 dagar kvar!

Jag har inte berättat något om min dag idag, bara lite helt onödiga inlägg som jag av någon andledning gjorde (?)
Idag började dagen med skolan (såklaaaaart) läsning, so, engelska, LUNCH, elevensval & sist matte, med alex för ovanlighetensskull ;) Efteråt åkte jag hem och hjälpte pappa installera en ny Bluray & dvd :) Så otecknisk familj jag har, nått som ligger i släkten? typ. Sen åkte jag in till falköping och fixa en grej och sen avslutade jag i skövde där vi handlade lite. Skulle köpa ett par sammetsleggins för mitt presentkort på lindex, men så blev det inte. Kom på att jag redan andvänt det ;) Varför jag inte köpte dom ändå? Jag hade ingen plånbok med mig och mamma & pappa va inne på maxi, då sket jag it ;D Sen var det meningen att jag skulle sova hos Clara men hon skulle tydligen till valhall ändå, med Emelie. Och sen skulle martina & rebecca dit och (?) (vad hände?)
Så nu har jag kollat på Idol, Eddie försvann, :)
Nu ska jag kika på Flashforward, har inte sett det än (a) och sen läsa FRIDA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0