Pluggtisdag

Hej bloggen,(och ni som läser den)
Dagen började med att jag kom upp helt i sin ordning idag. Fixa mig och gick ner till bussen. Det är faktiskt rätt skönt att börja dagen på bussen, där man får ryck på alla Alexandras kompisar som inte är det minsta morgon trötta. Skola sen i alla fall, efter läsningen har vi i vanliga fall musik, men när vi står där, och är hyffsat blöta skit snö:(, och väntar kommer Marianne med medelandet "Vi skiter i musiken". Jaa, typ så uttryckte hon sig, och vi sa väll inte direkt emot. Lung och skön 'rast' blev det väll inte, men det är det väll aldrig med våran klass?
Efter de så hade vi so, med thomas, LIKA ROLIGT VARJE GÅNG! Vi gör ju såå mycket också :') Sen åt vi och efter det så ha vi spanska. Men hk-Inger. Allas våran favorit, sur kärring är hon! :o Sen hade vi gympa, friidrott. Asså jag älskar gympa, jag är ganska nöjd med resultaten också. 1.20 i höjd, (rekordet är 1.25 så jag är super nöjd!) 5.50 i "kulstötning" (inomhus) 2.15 i "stående längdhopp" sjukt kul, bäst var jag (h' osså sprang jag 30m på 5.3, haha de resultaten kan man ju diskutera, men annas är jag faktiskt nöjd =D
Sen hade vi svenska, det var riktigt lång tråkigt att lyssna på alla föredrag hahah (a)
Sen kom jag hem, tog en 'after school' dusch, haha. Sen pluggade jag vi hade ju 'tydligen' fysik prov i morn. Ooo, yea! :)
Nu ska jag nog fortsätta plugga.
Kram<3


Jag hittade dom här skönheterna från BikBok!
Dom inkasseras ju nästa gång jag är i närheten, 49 pix och dom är mina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0