godis-Måndag

Hej där :)
Jag sitter insvept i en filt och lyssnar på A drop in the ocean - Ron Rope, de är helt seriöst en sån där låt man kan lyssna på 30 gånger om utan att tröttna, jag älskar den! Jag kom på att jag igår glömde att skriva att jag (äntligen) har fått min kamera =D Visserligen är den ful, men jag gillar den ändå :] Fast jag har inte vågat ta undervattens bilder än, det får pappa testa först, haha. Egentligen borde jag göra svenskan, men jag orkar verkligen inte, usch.
Dagen idag har vart ganska okej, ingen speciell lektion i skolan eller nått. Men våran godis-Måndag blir alltid lite speciell med tiggande kompisar ;D Men på nått sätt va de nått extra idag, HAHAHA!
Tack för godis påsen Clara! (och Maria! =D)
När jag kom hem kändes det som att hela världen rasa, Alexandra hade inte en, utan två kompisar hemma. Och det är ju alltid jävligt roligt med deras gnäll; "Amelie, kan du göra fika?","Amelie kan du hjälpa oss?" "Amelie!","Ameliiiiiiiiiiiiiiiie"
Åhh, fy fan säger jag bara. Men nu ska jag bara ta det lungt.






Jag och snyggemma i bussen i morse ;D


snygging, haha =D


hahahah ;$


Jag och missen får avsluta bilderna och bidra med ett godnatt om någon timme.
 puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga bilder...



jag älskar dig bussbästis (L)

2009-03-16 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0