Hoppsan?

När jag skrev det förra in lägget var jag riktigt stressad, jag har ingen aning om varför man jag antar att det var från msn fönstrets plingande, haha. Jag har en ogjord engelska inlämning som ligger på skrivbordet och jag blir bara mer och mer stressad, den ska va inlämnad och klar i morn. Men jag orkar verkligen inte, jag får se hur jag gör. Jag nämnde något om fysik provet förut och jag är riktigt nöjd, jag gick i land med 39/42 och var bäst i klassen.MVG barn, hahaha.
Förutom no'n så var nog Marias föredrag dagens höjd punkt. Det handlade om deserter, HON HADE MED SIG CHOCKLAD PUDDING! Hon och jag stod där i lärarummet och sprittsa med grädde och toppade med  non stop, haha =D Super gott och det uppskattat av precis alla, till och med annika uppskattade de (:o)
När jag kom hem gjorde jag inte ett skit, jag spelade lite super mario, hihi. Men jag borde ha gjort engelskan, vilket jag ska göra nu. Puss och kram, jag antar att ni får önska mig lycka till :)

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0