HjortiBorg

Dagen började, sådär, jag vakna 10-15 minuter innan jag skulle va på brovalla för årsmöte. Väldigt framgångsrikt menar jag! Helt onödigt asså, jag fatta inte ett skit. Men sen åkte vi ju vidare till Ulvåker, HjortiBorg serie, vi spelade två hyffsade matcher. Första matchen förlorade vi med 5-3 men jag tyckte vi gjorde bra ifrån oss men tappa lite på slutet då de två extra målen kom, helt onödigt. Sen hade vi en paus på en timme (?), haha elenore asså :') Innan nästa match åkte Hanna (som inte fick spela ;@@@@) och nisse som hade fått skit i foten hem. Och som pricken över i så var varken jag eller Elin med och spelade. Fucking rygg asså :( Den matchen spelades inte alls bra och resultatet kommer jag inte ens ihåg (a) Sen skjussa vi (jaopappa) hem Elin och sen hem. Städa lite och åt. Sen gick jag 'ut' och spela guitar hero med tha family :)
Nu har jag hamnat här och ser fram emot dagen i morn. Studiedag ffs. Super skönt, det blir bad med ellen.

Nu ska jag kolla klart på tv'n.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0