:)

Hejdär. Förut i eftermiddag när jag hade skrivit ett sånt där alldeles förl ångt inlägg dör hela datorn, japp...
Men vi får väll hoppas att det går bättre den här gången ;)
Idag känns det som att dagen vart ovanligt lång, så känns det i alla fall, haha. Innan jag kom till skolan hann jag med massa grejer. Först åkte jag och pappa in till falköping och åkte först till naprapaten, precis som förra gången, och sen till mamma och tog 2'a livmoderhalscancer sprutan. Sen skjussa pappa mig till skolan. Lagom till so'n kom jag äntligen var Samuel tillbaka, så jäkla skönt! Sen hade vi lunch,spanska, engelska. Sen satt vi och vänta på bussen och sen hem. Fikade lite med morfar och pappa, dom hade fixat med stockarna, igen. Sen åkte morfar hem och någon timme senare kom mamma. Då åkte vi in till Skövde och gick på maxi och skit.
Nu har jag kollat på Let's dance och ska sova nu.

Min/mammas mobil kan gå och skita ner sig för jag fattar inte ett skit :(
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0