skolavslutning!

Godkväll, typ (:
Har precis duschat av mig och lagt mitt tillrätta i sängen och slått på tv'n. Idag var det som sagt skolavslutning, jag började tidigt. Klockan åtta var jag på plats i skolan för att titta på Alexandras avslutning, jag och Martina var väldigt inne i själva avslutningen men jag knäppte några bilder i alla fall, dock på andra kameran så de kommer inte idag! Vid tio i nio någon gång så var det dag för oss att gå upp till hemklassrummen. Där partades det med marängswish och skratt. Jag och Clara delade också ut våra söta rosor till de redan saknade niorna, usch vad tråkigt det ska bli utan dom asså! :( Men innan vi hade hunnit ge Elenore sin var det nått miffo som hade lagt beslag på den, cp skola vi har :(

Efter avslutningen så var det snabba ryck till Linköping där det var student firande, Grattis kusin! Tack vare min skolavslutning så han vi inte se utsprigningen och traktor åkandet, men vi var ju sjävklart på tårt - kalaset ;) Och jag åt alldeles för mycket för när vi sen var på efter-fika hos Fredrik och Emelie värkte magen som bara den! Men lilla Stitch var på hugget som vanligt, haha.


Tårta :)


Oskis (:


Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0