rise and shiiiiine

Klockan är sisådär ganska exakt och det här var väll en utan dom "Lätta mornarna". Så nu har jag öppnat dagen med en skål fil med jordgubbs skivor i, jag kanske borde äta frukost mer än en gång om året om det är såå gott, men nu mår jag ju så där himla illa. Ingen bra blandning alls, vi får se om det blir mindre oroligt i magen när det är dags att gå till bussen.

Idag är det måndag och det betyder att det bara är 5 dagar kvar till sommmarlovet. Åhh det kändes bra att säga! ;D

I eftermiddag kommer morfar hit och jag tror att det blir en falköpings-resa, om inte så blir det nog stan någon gång i veckan nu när alla födelsedagar har dragit igång igen! :) Inklusive min systers, så det är bara att börja i tid...

Nu ska jag göra iordning mig så hörs vi ikväll!
Keep lov'in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0