Broholm =D

Hejbloggen, länge sen - jag vet. Men det var ju så att jag inte skulle sitta så mycket(något) vid datorn i sommar, men allt går ju inte som man har tänkt sig, haha. Jag kunde helt enkelt inte vara utan er sötnosar! ;*
Min sommar hittills har vart helt suverän, massa sol har det (som tur är!) vart! Några dagar her spenderats nere på stenstorps badet med antdra sötisar och andra dagar hemma i trädgårn.

Nu sitter jag i Broholm i fasters och "farbors" sommarstuga med min andra faster, "farbror" och kusin-oskar. Jag kom hit igår efter ett besök på A6 där jag inhadlade ett par nya skor, inget mer snål som jag är :$ Sen åkte vi hit och sola/bada/båta. På kvällen kom Göran, Fredrik och Emelie hit och åt lite. Sen åkte vi ut med båten och åkte sån där ring, skiiiit kul! =D

Idag så började vi dagen på bryggan med sol och bad, efter lunch kikade jag och Oskar på Sunes sommar (h) När Eva kom tillbaka efter att ha skjusat Jonas till golfbanan/handlat tänkte vi ta den lilla båten och åka en sväng. Men när vi väl börjat få igång den trögstartade motorn drar Oskar - självklart - av snöret, och när han skulle fixa det så blev det bara ännu värre, hahaha xD Så vi fick ro, stora muskler varehär =D När vi kommit tillbaka kom Fredrik och Emelie och vi åkte ut med båten, vi åkte lite ring och sen åkte några (Oskar & Daniel) knee board, vilket jag också hade velat göra om det inte vore för mitt ben som är lite upfuckat :( Jag har skrapat upp ett stort sår under knät, jag cyklade nämligen ikull då ett cp-bil körde förbi mig skit fort (jag skämtar inte, det gick fan undan!) och lite för närma, vinden (det blåste en del) gjorde att jag inte hörde skiten heller och som avslutning på det hela så fortsatte idioten bara, utan att stanna och se om jag dog, eller nått (a) aah, angryface!
Men tillbaka till sjön, Jonas och Eva med pizza, mums! :G Sen åkte vi lite real ring race, så jäkla härligt är det! Nu har vi fikat och Fredrik och Emelie har precis åkt och vi tittar lite på tv'n.

Vi hörs imorn, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0