på plats, härliga juletider!

Hej snyggingar!
Sitter och lyssnar på Ellen & Sara som förbättrar Miss Lis version av oh boy, haha :D Så jäkla bra, :) Känner att föregående inlägg blev pinsamt kort (precis som det före det?!) och känner att det här inte kommer bli mycket bättre ;)
aja
Sara & Ellen sjunger somsagt singstar (nu Boten anna! ;D) medans resterande sitter upp i Claras rum och tittar på Bonde söker fru!  Sista programet fifan!  men jag tittar inte, höhöe:D

Efter Bonde söker fru blir det paketleken :D ni vet när man sätter på tiden och slår en trärning? ;) dock blire nog svårt att slå förra året.. fyfan vad kul vi hade då xD

Imorn blir det uppgång tidigt för jag ska va i odenhallen klockan 9 i morn bitti och spela fotboll :p DM äre den här gången och förhoppningsvis så blir det inte lika segt som det var på våra matcher på Odencup kl 7 xD ahhahaha, fy fan! Här snackar vi fail ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på mina vänner! pusss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0