ögoninflamation!

bild från google

Min vän PROPellen har åkt på en ögoninflamation, dock bara på ett utav ögona men ändå! Usch asså... Ser ungefär ut som på bilden, usch & fy! :(

Annars så var det som vanligt skola idag, åkte och handla lite mat efter och nu har jag hamnat här :) Ska snart käka och sen så ska jag verkligen försöka somna tidigt idag! :o Jag somnar så jävla sent tack vare örat, så jäkla jobbigt :( Hinner ju inte uppdatera bloggen på mornarna heller ;) Det slog mig precis att det är första inlägget för idag:o inte bra! ska skärpa mig ;$

nej, nu ska jag käka! BYFRRRRÄSSSSSSSSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

bajs asså :((((((((

2009-12-17 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0