kina förstör julen!

hejsAn därute :) sitter här och äter gröt - tomtegröt såklart! Har inte hunnit äta nått idag jag sökte både en hungersläckare (?) och lite julstäming! Dock misslyckades jag verkligen med det sistnämda, jag har verkligen ingen julkänsla! Inte nån! Kan va för att jag inte har köpt några julklappar, iNTE NÅGON xD,kan va för att det "varmt" och ingen snö, kan va för att man inte fryser när man går till/från bussen som man ska göra såhär års! Det finns massor av saker men de två sista tror jag dominerar lite, vi jag får väll helt enkelt skylla på KINDA & USA som släpper ut massor av koldioxid, våran favorit so lärare Mr Samuel sa att om 20(?) år så kommer medeltemperaturen på jorden så då kommer vi få ännu mindre snö :( Så jag tycker vi skjuter både Kina & Usa som förstör hela julen! What about that?!

Snart kommer dagens Julklappstips, men först:

Tjockis jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0