julklapps tips, jag börjar bli senil

Helvete vad klockan blev mycke! :o Jag har ju verkligen inget liv, ligger vaken framför datorn -.- hahah, fyfan..
Men det slog mig att mina julklapps tips har rasat :o Så här kommer ett :)
mitt i natten men någon kanske är vaken och hemma!

Idag måste jag hylla presentkort & pengar. Det är ju verkligen något som  kommer till andvändning och det är ju bättre att få det än någon halvdan t-shirt som man ändå inte kommer använda? Det är visserligen en grej som är sjukt tråkig att både ge & ta emot men det är ju ändå en bra grej!


Problemet kanske istället blir vart man ska köpa det, men vad tycker han/hon om? :)

nattti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0