juldagen

Hejsan snuggingar! Hur mår ni nu, dan efter dopparedan? :) Själv mår jag superkanon bra! Är dock lagom trött as usual men det går väll över fram på dagen sen :) Är ni nöja med era julklappar i år? Det är jag, verkligen! Fick värsta Ipoden, äger skiten ur era vanliga :G (visar sen!) Fick väll inge mer "speciellt" u know.. Massa kläder & pengar & sån skit :)  som vanligt asså :)
Idag åker vi till min faster och käkar där, göre varje juldag, så mysigt! Hade aldrig med mig kameran igåg så har inga bilder tyvärr :( Men aja, live with it ;)
nu ska jag slänga mig i duschen, vi hörs om ett tag!
pusss
<3

Kommentarer
Postat av: sabina'

det roliga är att vi är inte klara:D

för på söndag ska vi till farmor:D

2009-12-25 @ 11:33:07
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0