opps, fuskis!

Hej på er sötisar!
jag såg precis en reklam på tv och bestämde mig för vad jag ska ha för julklapp när vi är hos Clara! :D Vi ses och firar Jul hos Clara,  köper varsitt paket och kör paketleken! :D Åker in och köper en massa julklappar i morn, så kortet är fyllt och det är ganska så dags ;) funderar bara på vad man köper till Pappa? Några tips? ;)
nej, idag var det skola as usual och sen tog jag bussen till farmor & farfar :) bakade pepparkakro och käkade pannkakor :D Sen tränade jag bort det och nu har jag hjälpt mamma att slå in en massa paket som hon ska ha till sitt jobb imorn, haha :D

Nu ska jag dra och tända ljuset ser jag, glömde visst igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0