Sorrry

Hejbloggen. Sorry för dålig uppdate både idag & igår. Så jag drar igenom båda dagarna lite snabbt:
 
I går, Torsdag asså. Så började jag dagen lite för sent. Vid halv elva ringde farmor och väckte mig. Under tiden som hon bjöd oss på middag (på kvällen asså) så duscha ja oså. Det var snabba ryck och vid halv tolv satt jag inne hos Ann och klippte av skiten (håret asså) jag gjorde lite slingor också, för att få sommarfeelingen - det går ju inte riktigt annars (om man inte räknar med i onsdags & igår såklar!) När jag var klar där så gick jag och beställde mat på Aroy som mamma och jag tog med hem sen, mumms. Under eftermiddagen var jag bara allmänt sysselsatt och på kvällen så träna jag till åtta och sen dinner hos farmor & farfar. Mycket lyckad dag :)

Idag då. Idag har inte direkt vart den roligaste dagen på sommarlovet. Det var dags för gammelmormors begravning. Och känslig som jag är så satt jag där inne i kappelet och stor tjöt, fy fan va hemskt! Efter begravnings akten oså så åt vi i Brunsbo och sen åkte vi några stycken till Gunvor (mammas moster) och hade  det trevlig helt enkelt. Nu är jag hemkommen efter en hel dags lipande och hoppas att det tar många år innan jag behöver genomlida det igen, usch!


I miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0