Nattbloggning

Hej på er :)
Jag har precis kommit ur duschen och är redo att sova. Nu ikväll har jag vart med mina sötnosar i Skövde på matfestivalen och på dagen åkte jag och mamma in till Göteborg oså :) Jag visar vad jag köpte i morn :) Men jag ångrar mig - åååh vad jag ångrar mig!
Att jag inte köpte dom här jeansen asså! Visst är dom snygga? Okej dom kosta 2&2 eller nått men i alla fall! Sjukt snygga är dom och nu ligger jag här och surar - haha xD
Jag får väll beställa hem dom från Tiger of Swedens hemsida :) För jag ångrar mig - mycket!
Men jag är ju nöjd med det jag köpte, men det får ni se i morn för nu ska jag sova, pussssssss & kram <3

Kommentarer
Postat av: den bästa

du sket i mej :(

2009-08-30 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0