090824

Riktigt rolig träning idag, eller? Aja, det är min uppfattning i alla fall ;p Roliga övningar oså :)
Till dagen då :) Ehm, jag försov mig som sagt och fick snabbt slänga på mig ett par byxor och en tröja samtidigt som jag kletade lite maskara - haha :) Sen var det snabbt iväg till bussen och till skolan. Vi hade Lq och lite slöjd innan det var dags för klass foto. Haha jag hamna i mitten - i randig tröja - alla kommer kolla på mig först, hah xD Men men :) Det kan ju ha blitt bra.. kan

Usch
! I morn ska jag veta vad jag ska ha föredrag om och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska berätta om - inte en vind pust åt rätt håll!  Så ni får väldigt gärna komma med förslag ;) jag ska fortsätta leta och väntar på lite tips nu då..


Så här blev det asså;
Randig tröja + linne från Gina, jeansleggins från MQ (zoul tror ja) och skor från DNA (mina vanliga sneakers :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos! <3

2009-08-24 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0