Tisdagmorgon

Alexandra har inte frågat om datorn än, så har jag tur så hinner jag skriva ännu ett inlägg ;}
Idag har jag en helt vanlig skoldag framför mig, sen blir de träning+möte. Jag fattar inte riktigt vad vi ska prata om, men de märker vi väll :) 

Som ni ser så har Ellen gjort en tillfällig design åt mig, hon kanske inte valde den bästa bilden men xD
Så idag när jag kommer hem så får jag se om jag kan fixa några bilder som hon får o jobba med. 
Är det någon som har sett den röd-vit randiga bekinin från Gina? Så jäkla snygg måste jag säga, så på den kommer jag spendera pengar på=D
Nej, nu ska jag kila ner till bussen, har jag tur så hörs vi ikväll.
pusssssar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0