Fortfarande Martina 14!

Nu sitter jag här och tittar på bilderna jag tagit idag, ganska många har jag faktiskt hunnit med att ta men jag har ju inte gjort någonting, haha, lyckade mig! :) Jag blev lite sur när jag upptäckte att jag glömt ta lite bilder på Martina, men, that's life I guess :(
Idag har somsagt inte hänt nått alls, skola och sen åkte jag hem och satte mig i solen med kissarna.
Fredrik o Mattias va här och lämna någon grej till pappa annars så har solen och kissarna vart mitt umgänge.
Här kommer lite bilder från den underbara dagen! :D


Sötnos!<3

Det här kom jag hem till :')

Mina gullungar :')<3


Kommentarer
Postat av: Sabina

f*n vilka söta katter du har:D<3

2009-04-07 @ 10:10:19
URL: http://www.sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0