Back?

Back? Finally?
Tyvärr inte.
Men jag har lyckligtvis lyckats sno Alexandras dator för kvällen, dock är batteriet snart slut och sladdarna ligger på hennes rum, men jag får väll skynda mig. Hur de nu ska gå för jag har så himla mycket att berätta om! Det händer grejer hela tiden just nu och jag tränar som en dåre. På fredag är de ju som känt västgöta träning, jag blir lika glad varje gång jag tänker på det, det bubblar i hela magen. Kan ni fatta? JAG gick vidare, helt otroligt. Så jag har slutat äta allt godis och är ute och motionerar minst en gång om dagen, haha, helt sjukt! Jag längtar som bara den asså!

Jag har även, för ovanlighetens skull(?), fått med mig hem från diverse ställen. Jag har också köpt mina efter längtade gladiator-sandaler (rätt häftigt namn har jag insett) och jag är så lycklig, helt seriöst... (?) Usch, jag är sämst på att handla kläder/skor som jag verkligen blir nöjd med. Jag menar allvarligt, hur nöjd är jag egentligen med dom där conversen, visst dom är snygga oså, men ett helt idiot köp om det får komma från min sida!
Puss så hörs vi när vi hörs:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0